17 Şubat 2012 Cuma

Aylardan sensizlikti


Aylardan sensizlikti .. Ve günlerden .. 
Sensizliğe açtım gözlerimi.
Hiç uyanmak istememiştim oysa ..

Yağmurlu bir geceydi ..
O kadar sevmeme rağmen yağmuru, hiç aldırmıyordum.
Çünkü sen vardın yanımda.
Ve yürümek anlam kazanıyordu sırılsıklam sokaklarda ..
Yürümenin de anlamı sen oluyordun.

Herşeyi sende görüyordum düşümde ..
Sen bir düş olup giriyordun hayatıma.
Bense inatlaşıyordum her zamanki gibi ..
Hiç uyanmamacasına ..

Yağmurlu bir geceydi ..
Ve sen vardın.
Hiç gitmeyecek gibiydin, oracıkta duruyordun.
Yağmur hiç dinmeyecek gibiydi.
Fakat sen gittin.
Yağmur da bitti ..

Sen gittin ..
Rüya da bitti ..







2 yorum:

  1. Çok güzel bir şiir olmuş... En çokta "Aylardan sensizlikti... Ve günlerden..." satırları beni etkiledi.
    Eline, yüreğine sağlık; kalemine kuvvet diliyorum...

    YanıtlaSil